Monnie

Week 14 -2017

Monnie(Foto: Johan Koopmans, De Echo)

Een tijdje geleden deden we al een oproep voor deze lieve kater. Helaas zijn hier geen reacties op gekomen. Dus proberen we het gewoon nog een keer, want dat verdient deze kater.

Dit is Monnie, een lieve knuffelbeer van tien jaar. Deze stoere gozer is dol op knuffelen en zit graag op schoot. Wie er op zoek is naar een lieve knuffelkat heeft aan Monnie een goeie. Ook is hij dol op eten, waardoor hij inmiddels wel een beetje op zijn lijn moet letten.

Monnie is dol op mensen, maar niet op andere huisdieren. Daarom zit hij hier helemaal alleen in zijn eigen kamer. Hij zoekt dan ook een huisje voor hem alleen. Het enige probleempje met deze man is dat hij een tumor in zijn hoofd heeft. Op dit moment is hij verder gezond, maar de tumor kan er voor gaan zorgen dat hij mankementen gaat krijgen waaronder suikerziekte. Wat betekent dat hij op vaste tijden injecties zal moeten gaan krijgen.

Omdat deze lieve man nog zoveel liefde heeft te geven en we hem graag nog een kans willen geven op een liefdevol huisje, blijft het asiel alle medische kosten, óók na plaatsing, betalen. Wie geeft Monnie nog een kans op een mooie oude dag?

Annemiek Lustig