Ans en Anke

Week 32-2019

AnsenAnke

Hallo! Wij zijn Anke en Ans, of was het Ans en Anke?

Een tijdje terug zijn wij samen in een grote groep in dit gezellige asiel aangekomen. Vanaf het eerste moment zag ons personeel al dat wij bij elkaar wilde blijven, maar wist ons niet direct uit elkaar te halen. Al snel werden we omgedoopt tot ‘Ans en Anke’ en wat een leuk stel zijn wij.

Ik, Anke, hou van knuffels en kom ze dan ook graag bij je halen. Ik, Ans, kijk eerst liever de kat uit de boom, maar ook ik ben zover te krijgen. We vinden het heerlijk om samen te eten en hanteren dan ook ‘mijn eten jouw eten’ en andersom, wat tot de nodige vliegende etensresten kan leiden. Ik, Anke, vind spelen super en met het juiste bewegend voorwerp vlieg ik door de kennel heen. Ik, Ans, liever tot ik alleen ben om lekker tekeer te gaan.

Een nieuw huisje voor ons zou perfect zijn als het er lekker rustig is. Niet teveel mensen, liever geen kinderen en omdat wij ontzettend sociaal zijn vinden wij het ook goed als er andere sociale katten zijn.

Heb jij een plekje met tuin voor ons?

Rob Vermeer