Noro en Willem

Week 40-2017

Noro en Willem(Foto: Johan Koopmans, De Echo)

Hoi. Wij zijn Noro (rood/wit) en Willem (zwart/wit). Wij zijn twee knappe katers van een half jaar oud en op zoek naar een nieuw huisje. Wij zijn beiden gevonden op straat en naar het asiel gebracht. Hier zijn wij hele goede vrienden geworden en zouden dan ook graag samen naar een nieuw plekje gaan.

Wij houden van aandacht en knuffelen. Het probleem is alleen dat we best verlegen zijn als wij mensen nog niet kennen, daarom is nog niemand ons komen halen. Als er namelijk vreemde mensen de kamer in komen, gaan wij ons snel verstoppen. En dan laten we niet gelijk zien hoe leuk wij zijn. Wij zoeken dus iemand, die door onze verlegenheid heen kan kijken en ons een kans wil geven. Met rust en een beetje tijd en geduld ontpoppen wij ons tot twee hele leuke en vooral lieve kereltjes.

Ook zijn wij dol op spelen en hebben een hoop energie. We zoeken dus wel een huisje met een tuin en een hoop speelmogelijkheden. Andere katten is voor ons ook geen probleem, want we zijn heel sociaal.
Wie geeft ons een nieuwe kans? Kom ons eens bezoeken!

Annemiek Lustig