Plaatsingstarief:

kitten tot 12 maanden oud: € 125,00 *
kat tussen 1 jaar en 10 jaar: € 100,00
kat ouder dan 10 jaar: € 85,00.

Wat houdt het plaatsingstarief in?

1. Entingen, ontwormen en ontvlooien
  2. Castratie of sterilisatie**
  3. Dierenpaspoort of entingsboekje
  4. Geregistreerde chip

* Doordat katten tot een jaar oud soms wat extra zorg nodig hebben, ligt de prijs voor hen wat hoger.
** is het kitten nog te jong om te laten castreren/steriliseren dan betaalt het asiel deze kosten zodra de kat oud genoeg is voor de castratie/sterilisatie.

Afstandstarief

Afstandstarief basis: € 50,00
Als u afstand moet doen van uw kat, betaalt u in ieder geval bovenstaand basistarief.
Afhankelijk of de kat steriel, gechipt en gevaccineerd is kunnen er kosten bijkomen. Ook eventuele noodzakelijke onderzoekskosten zoals urine-, gebit- of bloedonderzoek worden apart in rekening gebracht.

Namen

Katten die van de straat komen worden vernoemd naar de straat of buurt waar ze gevonden zijn. Afstandskatten houden hun eigen naam.

Adoptie

Wist u dat u voor € 12,50 per maand een kat kunt adopteren? Ideaal voor mensen met een kattenallergie, maar die toch graag een kat willen! De katten krijgen een perfecte verzorging.
U krijgt een eigen kat toegewezen die u tijdens openingstijden kunt bezoeken. Wij selecteren katten die om bepaalde redenen niet voor plaatsing geschikt zijn. Dit kan zijn door incontinentie, ziekte of omdat ze wild zijn. Wij laten katten uitsluitend om dringende medische redenen inslapen, voor ieder andere kat zoeken wij een baasje of een 'adoptie-ouder'. Een schitterende oplossing voor mens en kat, er zijn altijd kandidaten beschikbaar dus neem gerust contact met ons op!

Aanschaf

KLIK HIER voor een overzicht van onze plaatsbare katten. Hoewel deze site zo frequent mogelijk geüpdatet wordt, kan het voorkomen dat een kat al geplaatst is op het moment dat u deze site bezoekt. Om teleurstellingen te voorkomen kunt u daarom het beste tussen 12.00 en 15.30 uur telefonisch contact opnemen met het asiel om te vragen of hij of zij nog aanwezig is of als u nog vragen heeft over de kat die u gezien heeft.