Meia en Meisja

Week 12-2018

Meia en Meisja

Joehoetjes!
Wij zijn Meia en Meisja en het wordt weleens tijd dat wij een huisje gaan vinden. Eerdaags blazen wij de kaarsjes van ons eenjarige jubileum uit in het asiel. Pff, dat hadden we ons wel even anders voorgesteld, zeg!

Misschien komt het doordat we niet zo goed hebben opgelet met de verkoopcursus. Ze zeiden nog dat we ons altijd moeten laten zien tijdens bezoekuren en dat we vooral heel schattig moesten kijken. Nou, dat schattig kijken hebben we zeker onder de knie. Wij zijn twee hele knappe verschijningen en als je daar dan een verlegen blik bij doet, heb je natuurlijk een superschattig plaatje.

Het zit 'm, denken wij, vooral in het verlegengedeelte. Ik, Meia, begin nu steeds gezelliger te worden. Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig en kom vaak wel even gluren, maar de intimiteit van het aanraken gaat me echt te ver. Heb je een gourmet mousseje dan laat ik me graag verleiden. Maar dan wil ik, Meisja, ook nog even wat zeggen, hoor. Ik ben altijd lief geweest, maar wel ontzettend verlegen. Een verstoppertje, zeg maar. Samen zitten we te wachten op de dag dat er iemand door ons schildje heen prikt en het aandurft om ons een kans te geven.

Ina IJtsma