Horn en Hony

Week 15-2019

Horn en Hony

Hoihoi! Wij zijn Horn en Hony! We hebben de afgelopen tijd eens goed opgelet op onze soortgenootjes die zich voor hebben gesteld in dit mooie krantje. Weet je wat ons opviel? Ze zijn bijna allemaal naar een nieuw huisje vertrokken!

Daarom zetten wij onze beste pootjes voor, want wij vinden dat het nu na 1,5 jaar ook wel eens tijd wordt voor een nieuwe stek voor ons tweetjes. De status ‘langst zittende asielkat’ willen we graag verruilen voor ‘droompaleis gevonden’. Wij zijn broer en zus en al onze andere broertjes en zusjes hebben al een huisje gevonden. Kijk wij zijn heus niet de gemakkelijkste, dat weten we zelf ook wel. Tijd om te wennen? Ja, dat hebben wij absoluut nodig.

Maar joh, als dat eenmaal geslaagd is…Dan spring ik, Hony, graag op je aanrecht om lekkers te krijgen en ik, Horn, strijk net zo lang langs je benen tot je wat lekkers op de grond neer zet. Het buitenleven is ons op ons knappe lijf geschreven. Een tuin mag zeker niet ontbreken. Meer over ons weten? Dan weet ons huidige personeel alles over ons te vertellen!

Ina IJtsma