Speijk en Spijker

Week 18-2018

Speijk en Spijker

Jiehaaaaaaaaaaaaaah! Ren,spring, glip…Bijna niet gelukt…Nog een keer springen…Jaaaaaaaah ik zit er bovenop! Woopwoop, mijn naam is Spijker en ik zit boordevol energie. Net als mijn toffe broer Speijk!

Samen roetsjen we door de kennel en maken we de boel met regelmaat bijna letterlijk onveilig. Oooops! Maar ons personeel is slim zat er zorgt ervoor dat er eigenlijk niks ergs kan gebeuren. Buiten een deuk in ons ego natuurlijk wanneer we weer eens mis springen.

Uiteraard willen we eerst even de kat uit de krabpaal kijken. Wie gaat er nou meteen helemaal los op de eerste dates?! Ik, Spijker, wind je wel even om mijn knappe poot en dan heb je mijn broer Speijk die, ja dat moet ik dan toch maar toegeven, nog net iets knapper is dan ik.

Hij is de verlegene van ons twee, maar als hij je eenmaal heeft goed gekeurd als personeel dan weet ook hij je goed te vinden voor kriebels en knuffels. Wij lopen het liefste met vier poten op de grond en ons (nieuwe) personeel is de rust zelve. Alleen dan durven wij onze ware ik te laten zien. Ondertussen hebben we ontdekt dat het buitenleven ook heel erg interessant is, dus kom maar op met die tuin!

Ina IJtsma