Horres en Horna

Week 40-2018

Horna

Dag heerlijke mensen met een hart voor dieren! Wij zijn Horres en Horna! Twee zwarte spetters die maar niet aan nieuw personeel raken. Nu weten we dat zwart niet de meest favoriete kleur is, maar wij zeggen: zwart is tijdloos en elegant. Net als wij…ahum….

Vanaf december vorig jaar zitten wij al in het asiel en dat heeft niet alleen met ons kleurtje te maken hoor. Kijk, wij zijn op een fabrieksterrein gevangen en waren al drie maandjes jong. Mensen? Die hadden we amper gezien, dus wat moet je daar dan mee?!

Horres

Ondertussen ben ik, Horres, helemaal bijgedraaid en vind ik mensen hartstikke leuk! Ik kom heel graag kriebels halen en mijn knappe koppie laten zien. Mijn zusje Horna is wel supernieuwsgierig, maar vindt aanraken echt nog teveel van het goede. Ach, zij is prachtig om alleen al naar te kijken! Ze heeft drie pootjes, want haar knietje was heel gek van binnen en daar had ze alleen maar last van.

Samen zijn we helemaal verzot op buiten en we willen niet veeleisend zijn, maar een kattenluikje mag echt niet ontbreken hoor. Andere katten? Hoe meer hoe beter! Zolang ze ons ook leuk vinden natuurlijk!

Wanneer kom je kennismaken?

Ina IJtsma