Sneeuw en Sneeuwbal

Week 49-2017

Sneeuw en Sneeuwbal(Foto: Johan Koopmans, De Echo)

Twee maal hallo!
Wij zijn Sneeuw en Sneeuwbal en presenteren ons in deze editie graag als beschikbaar duo. We zitten ondertussen alweer zo'n vijf maanden in het asiel en dit is uiteraard veel te lang. Als moeder en zoon is onze band onbreekbaar en daarom zoeken we samen een stek.

Ik ben Sneeuw (mamapoes) en in het begin heb ik even wat tijd nodig om te wennen. Weet ik eenmaal dat het goed zit: dan kom ik je heel graag vereren met bezoekjes om zo weer de nodige kriebels te scoren. En ik ben Sneeuwbal, een intens verlegen mannetje. Wil je mijn hart veroveren? Dan zal je aan de bak moeten. Tijd, geduld en lekkere hapjes. Mij overrompelen werkt averechts. Samen zijn we enorm speels en we maken je aan het lachen met onze capriolen.

Voor ons passen kinderen niet in het ideaalplaatje van een heerlijk kattenleven, maar we zijn wel verzot op het buitenleven. Nu hebben we ballen om achteraan te rennen, krabpalen om te beklauteren en natuurlijk andere kattenvriendjes. Maar toch dromen we van onze eigen tuin die, tot zover we kunnen kijken, ons domein is. Heb jij plek voor twee fantastische bolletjes geluk? Kom dan eens met ons kennismaken!

Ina IJtsma