De crèchekatten

Week 51-2017

(Foto: Johan Koopmans, De Echo) Leuvé Ollie Strandje Brandje Noro

Heel veel hallootjes deze keer!
Met z'n allen doen we vanuit 'de crèche' een oproepje om eens bij ons te komen kijken. Dagelijks rinkelt de telefoon met de vraag of er nog kittens beschikbaar zijn en er zijn ook kinderen in huis. Ja, een maand of twee/drie geleden waren wij nog op en top kitten, maar nu zijn we toch echt met onze vijf á zes maanden bijna kitten af.

Kinderen….tsjah kijk, het heeft natuurlijk wel een reden dat wij nog wachten op een nieuw huisje. Al onze gezellige en makkelijke, sociale maatjes hebben ondertussen al een nieuw thuis gevonden, maar wij vinden samenwonen met kinderen echt veel te druk en onvoorspelbaar. Wij zoeken rust en regelmaat, en ook de ruimte om lekker te ravotten, klimmen en klauteren. Daarna vallen we uitgebreid in slaap natuurlijk.

Tegen eenieder die op zoek is naar een stelletje dat ook wat tijd mag krijgen om goed te wennen, en waar de rust, regelmaat en een tuin aanwezig is, willen wij zeggen: wees welkom bij ons personeel voor een kennismakingsgesprek. We zouden het fantastisch vinden als we in 2018 niet meer in het asiel hoeven te zitten, want zeg nou zelf: elke kat verdient een thuis!

Ina IJtsma

N.B. Beide rode katten van de foto zijn inmiddels besteld. Zij zijn dus niet meer beschikbaar.