Over ons

Stichting Dierenleed en Dierenasiel Oostzaan vangen met name zwerfkatten op uit de regio’s Amsterdam, Zaanstreek en Waterland. Maar ook katten waarvan mensen afstand doen komen in het asiel terecht. Alles wat wij doen wordt gedaan op basis van de ‘intrinsieke’ waarde van de kat, waarbij we kijken welke thuissituatie bij de kat past en niet andersom. Met alle katten zijn we ontzettend begaan en er wordt alles aan gedaan om elke kat het juiste plekje te geven.

Openingstijden en bereikbaarheid

(voor actuele openingstijden zie de thuispagina)

Adoptiebezoek: Alléén op afspraak, alle dagen behalve zondag. Het asiel is maandag tot en met zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar. Op zon- en feestdagen is het asiel tussen 10:00 en 15:30 telefonisch bereikbaar. Onze werkzaamheden maken het soms onmogelijk om de telefoon op te nemen. Wordt er niet opgenomen, dan kunt u het altijd later nog eens proberen.

Diversen

Pinnen: bij ons asiel is het mogelijk per pin af te rekenen.

Kamer van Koophandel: Stichting Dierenleed is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Amsterdam onder nummer 41205906.

Beschermheer van het asiel: Ivo de Wijs.

Administratieve aanpassingen: Administratieve aanpassingen zoals verhuizing, overlijden dier, klachten over de postbezorging, toezending acceptgiro’s en alle andere post, kunt u per doorgeven via de administratie van het asiel.

Stagebedrijf

Wij zijn een erkend leerbedrijf. Voor meer informatie kunt u per mail of telefonisch contact met ons opnemen.

Dierenasiel Oostzaan

• balieasiel220@kpnmail.nl