Voor elke kat een gouden mand

Dag in, dag uit wordt er hard gewerkt om katten te helpen en te ondersteunen waar nodig. De enige manier waarop we dit kunnen blijven doen is door jouw steun. Dit lonende werk wordt door jou als donateur mogelijk gemaakt!

Je donatie maakt echt het verschil en stelt ons in staat alle katten in onze zorg een goede, gezonde toekomst te bieden. Doneren kan op verschillende manieren en elk bedrag – klein of groot – helpt kattenlevens te redden. Denk aan voedsel, zorg, dierenartskosten, onderdak en uiteindelijk, waar het allemaal om draait, een gouden mand!

Omdat wij een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) zijn, zit er belastingvoordeel aan het doen van een donatie.

Eenmalige donatie

Als je eenmalig een gift doet aan ons dan is deze mogelijk aftrekbaar in belastingbox 1. Hier geldt wel voor, dat er een minimum drempel en een maximum plafond is.

Periodiek schenken

Ook voor periodieke donaties geldt dat je mogelijk een groot deel van de donatie terug kan krijgen (tot bijna 50% van de donatie!). Voor periodieke giften geldt dat er een officiële overeenkomst getekend moet worden tussen jou en ons. Wat moet je weten?

Voordelen!

Veel mogelijkheden!

Verschillende manieren om te doneren;
van eenmalig tot periodiek, groot of klein!

Je kan een donatie overmaken op rekeningnummer:

ING: NL90INGB0001609473,
t.a.v. Stichting Dierenleed onder vermelding van ‘donatie’

Eenmalige donatie of vaste donateur worden? Dat kan ook via Geef!

Wij maken ook gebruik van het online donatie platform van Stichting Geef Hier kun je zelf een bedrag kiezen. Ook kun je hier kiezen uit eenmalig doneren of doorlopend. Om een vaste donateur te worden kies je voor “SEPA” doorlopende machtiging. Bij deze donatie komen verwerkingskosten kijken. Deze staan aangegeven bij vrijwillige bijdrage. Klik hier om naar de pagina te gaan!

Een blijvend verschil maken, zelfs als u er niet meer bent. De steun bieden om katten nu én in de toekomst te helpen. Een mooie, gulle gedachte. Ook op deze bijzondere manier ben je in staat katten te blijven helpen. Dit is mogelijk door  Dierenasiel Oostzaan in uw testament vast te leggen. Een nalatenschap zorgt ervoor dat wij de zorg en steun kunnen voortzetten en kunnen investeren om het kattenwelzijn te verbeteren. Dit kan door ons met een legaat of erfstelling op te nemen. Het opstellen van een testament gebeurt bij de notaris.

Als je ons iets wil nalaten dan kan je daarvoor de volgende gegevens gebruiken:

Stichting Dierenleed
t.b.v. Dierenasiel Oostzaan
Zuideinde 220
1511 GM, Oostzaan
Kvk-nummer: 41205906
RSIN-nummer: 806442001

Word vrijwilliger

Vrijwilligers zijn onmisbaar. De hulp van vrijwilligers is van onschatbare waarden en stelt ons in staat te doen wat wij doen: Katten de best mogelijke zorg geven en het perfecte huisje voor ze te vinden.

Zonder de honderden vrijwillig(st)ers die Stichting Dierenleed sinds 1970 hebben geholpen, zou de Stichting en het asiel niet zo veel bereikt hebben als het nu voor elkaar heeft gekregen. Net als de katten, wisselen ook de vrijwilligers vaak van plek. Daarom is er bijna altijd behoefte wel aan nieuwe vrijwilligers. Kijk hier wat je kan doen!

Adoptie op afstand

Het adopteren van een kat is mogelijk voor slechts 12,50 euro per maand (voor andere opties staan we je graag te woord)! Wij selecteren katten die om bepaalde redenen nog niet voor plaatsing geschikt zijn, of langer in het asiel zijn doordat ze eigenschappen hebben die herplaatsing bemoeilijken. Dit zijn bijvoorbeeld incontinentie, ziekte of omdat ze wild zijn. We proberen altijd alle katten uiteindelijk te herplaatsen naar een gouden mand. Een schitterende oplossing voor mens en kat en er zijn altijd kandidaten beschikbaar, dus neem gerust contact met ons op! Samen gaan we kijken welke katten er zijn, bespreken alle katten en bieden verdere alle informatie die je nodig hebt.

Vriendenloterij

Stichting Dierenleed steunen en kans maken op prachtige prijzen? De VriendenLoterij maakt het mogelijk! 50% van jouw inleg gaat direct naar de clubkas van het asiel en je maakt elke maand kans op een prijzenpakket met fantastische geldprijzen, vakanties voor jou en jouw vrienden, auto’s, tv’s en meer dan een miljoen andere prijzen. Winnen is leuker met de VriendenLoterij. Voor jou, jouw vrienden, voor Dierenasiel Oostzaan, voor iedereen! Want als jij wint, winnen jouw vrienden ook. En jij bepaalt wie! Klik op onderstaande banner of bel 0900 300 1400 (10 cpm) en speel vandaag nog mee!

Maandag       09.00 – 17.00
Dinsdag         09.00 – 17.00
Woensdag     09.00 – 17.00
Donderdag    09.00 – 17.00
Vrijdag           09.00 – 17.00
Zaterdag       09.00 – 17.00

Zon- en feestdagen gesloten

Alleen open voor afspraken of donaties.

Dierenasiel Oostzaan

020 – 633 5400